FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på vores oftest stillede spørgsmål. Finder du ikke svar, så tøv ikke med at kontakte os! 

Hvad koster det?2019-02-23T14:38:55+00:00

iWreck betaler altid kørslen! Det eneste, som du skal betale for, er reparationsdelene og servicen. Vi bringer god service og godt humør, og din iPhone repareres indenfor kort tid. 

Hvor lang tid tager reparationen?2019-02-23T14:39:36+00:00

Efter vores iTechie modtager din iPhone på den aftalte adresse, så bestræber de sig på at blive færdige indenfor 30-60 min. Det afhænger selvfølgelig af, hvor beskadiget din telefon er. Hele reparationen sker foran dig, så spørg løs! 

Kan jeg aflyse min tid?2019-02-23T14:40:03+00:00

Du kan gratis aflyse din tid indenfor 24 timer efter bestillingen. Derefter pålægges et gebyr på 200,- DKK, som dækker planlægning og administrativt arbejde. Gælder også hvis vores iTechies kommer forgæves.

Bruger I originale dele?2019-02-25T12:41:59+00:00

Hos iWreck tilbyder vi den bedste kvalitet på markedet! Vi tilbyder ikke originale reservedele, da Apple ikke sælger disse. IWreck benytter sig af en kvalitet, som kaldes refurbished, og disse dele indeholder den originale lcd fra Apple, bare uden Apples logo. Dette er den bedste kvalitet af reservedele, og dette forklarer den højere pris sammenlignet med andre reparatører.

Hvordan betaler jeg?2018-10-02T09:23:15+00:00

Betalingen kan foregå med betalingskort over hjemmesiden eller MobilePay ved fremmøde af kunden og iTechie. Du kan også vælge at betale med ViaBill hvor man få en afdragsordning, dog skal dette ske ved bestillingen og over hjemmesiden.

Er der garanti?2019-02-23T14:41:10+00:00

Vi yder altid 24 måneders garanti på de reservedele, som vi har udskiftet. Gem derfor altid kvitteringen. Garanti er i betragtning til 24 måneders reklamationsret.  

Hvilke fordele får jeg som erhvervskunde?2019-02-23T14:42:05+00:00

Du kan skrive til os på vores erhvervsside, så kontakter vi dig med et tilbud. Alle fordele afhænger volumen og størrelsen af virksomheden.    

Kan I reparere samme dag?2019-02-23T14:42:39+00:00

Kontakt os på Facebook, ring til os på +45 20557280 eller skriv en mail til info@iwreck.dk for at høre, om vi har nogle ledige tider på selve dagen.  

Nogle steder er billigere end jer?2019-02-23T14:43:01+00:00

Dette skyldes, at kvaliteten af deres reservedele er dårligere end vores. Vi bruger kun reservedele af den bedste kvalitet. Kvaliteten af reservedele bestemmer holdbarheden er reparationen, så vi vil klart anbefale at gå efter den bedste kvalitet. De fleste steder vil du opleve at din iPhone allerede efter kort tid vil gå i stykker igen hvis de ikke anvender eller har kvalitetsskærme.   

Fandt du ikke det svar du ledte efter, så bare tage direkte kontakt til os på en af de nedestående metoder. Så gøre vi vores bedste på at svare dit spørgsmål bedst muligt

Adresse

iWreck

Gammel Køge Landevej

2650 Hvidovre

Information

Tlf: +45 31 15 74 41

CVR: 38362828

Mail: info@iwreck.dk

Åbningstider

Man – Fre

10:00 – 20:00

Lør – Søn:

11:00 – 17:00

By |2019-04-15T11:05:27+00:00november 13th, 2017|Kommentarer lukket til FAQ

About the Author: